Έτσι γινόμαστε ζωή

 

couple

–          Πόσες φορές μαλώσαμε !

–          Και πόσες άλλες…

–          Μα γιατί να πρέπει να συμβαίνει αυτό;

–          Γιατί έτσι είμαστε φτιαγμένοι.

–          Τότε να σε αφήσω.

–          Κι αν μ’ αφήσεις…;

–          Δε θα χεις να μαλώνεις.

–          Έλα τώρα μη γίνεσαι παιδί.

–          Θα είσαι ελεύθερος να κάνεις ό,τι θέλεις… και να μη μαλώνεις.

–          Και τάχα νομίζεις θα είμαι ελεύθερος;

–          Δε θα ‘σαι;

–          Εσύ είσαι η ελευθερία μου.

–          Πώς γίνεται ;

–          Είσαι η αιτία που καταλαβαίνω τον εαυτό μου.

–          Ναι αλλά μαλώνουμε.

–          Έτσι γινόμαστε ζωή.

–          Τις προάλλες με χαστούκισες θυμάσαι;

–          Και την επόμενη στιγμή έπεσα και σε προσκύνησα. Θυμάσαι; Άγγελος μαζί και κόλαση.

–          Πώς θα ελευθερωθούμε;

–          Ένας τρόπος υπάρχει.

–          Πες μου τον.

–          Να ερωτεύεται η ψυχή, ο νους να ακολουθεί και η καρδιά να πράττει.

–          Και είναι τόσο απλό;

–          Είναι το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο.

–          Γι’ αυτό λοιπόν μαλώνουμε…

–          Γι’ αυτό και θα συνεχίσουμε, αλλά έτσι γινόμαστε ζωή…

πηγή εικόνας : tumblr

5 responses to “Έτσι γινόμαστε ζωή

    • Πολύ όμορφο Δημήτρη, πολύ αληθινό, αν βέβαια νιώθεις ικανός να πεις, ν
      αντικρούσεις, να μαλώσεις – δίχως να φοβάσαι την απόρριψη, την εγκατάλειψη,
      τον αποχωρισμό, την απώλεια. Όλα τούτα τα »αρνητικά» μπαίνουν φραγμοί για
      να μαλώσεις- και είναι όσα έχεις ή δεν έχεις μαζέψει από παιδί. Είναι αυτά
      που σμίλεψαν το Εγώ σου. Μακάρι να μπορεί κανείς και να μαλλώνει 🙂 ..
      Ντιάνα

      Μου αρέσει!

    • Δεν εμφανιζόταν το μήνυμα και αναγκάστηκα να το αντιγράψω από αλλού για να εμφανιστεί και να καταλάβω και εγώ τι λέει…
      Πολλές ευχαριστίες λοιπόν και θεωρώ ότι μέσα από όλη αυτήν την κατάσταση μαθαίνουμε ο ένας τον άλλον, κυρίως τον εαυτό μας…. και επομένως αυτός είναι ένας τρόπος να ελευεθερωθούμε. Η σχέση είναι κάτι πολύ δύσκολο μα πολύ συμαντικό

      Μου αρέσει!

  1. Σου στέλνω βιογραφικό και φωτο για την έκθεση. Καλή εβδομάδα!Νομίζω είναι καλύτερα να γράψει για τα κοχύλια.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

