Στοιχεία Ενόχου

Τα βάζα έστεκαν απόψε μόνα τους,
πάνω στο τραπέζι παρέα με τις σκόρπιες σημειώσεις σου
και το νερό τους δίχως ίχνος συντροφιάς.
Κάποιος από μέσα έκλεψε τα άνθη.
Δεν άργησε ο ένοχος να αποκαλυφθεί,
τον βρήκανε να τρέχει από την πίσω αυλή και τα σκυλιά
ξεσήκωναν τη γειτονιά με τις φωνές τους.

Βρέθηκα ενώπιον του νόμου.
Τους είπα την αλήθεια και πως δε μ’ ένοιαζε για τις συνέπειες.
Αμετανόητος και όχι ανόητος όπως με πίστευαν.

Είχα κλέψει επιδέξια τα φιλιά σου λίγο πριν,
εκείνα μεταμορφώθηκαν σε άνθη,
κάποια από αυτά ξέμειναν στα χείλη μου.

Κρατούσα το κορμί σου στα χέρια μου νωρίτερα,
κάποια από τα πέταλά του έσταζαν ακόμη
από το στήθος μου.

Είχα πάρει την αγκαλιά σου λίγο πριν,
το άρωμα σου αμετακίνητο έστεκε πίσω από τους λοβούς στ’ αυτιά μου.
Το σώμα μου ολόκληρο πλημμύριζε τις μυρωδιές σου,
φεγγοβολούσε το άγγιγμά σου.

Ακόμα ένιωθα την ανάσα σου να παντρεύεται με τη δική μου.

Τα άνθη βρέθηκαν επάνω μου,
παραδόθηκα στη δικαιοσύνη,
ήμουν ένοχος…

και τι μ’ αυτό ;

Η γειτονιά κι οι πρίγκιπες με δείχναν βοερά… εγώ χαμογελούσα.

3 responses to “Στοιχεία Ενόχου

  1. Ἕνα ποίημα εἰλικρινές , ἀποτυπωμένο ὅπως ἀκριβῶς τό αἰσθάνθηκες σέ κατάσταση ἔκστασης , μέ στοιχεῖα ὀνειρικά καί παραβολικές παραπομπές .

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

